Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
This chapter contains sections titled:
Where Are We When We Write?
Writing Public
Cyberwriting
Writing the Distance to the Other
Entering the Page: Proximity and Distance
Writing Revisited
Note
References
This chapter contains sections titled:
Introduction
Feminist Turn
Psyche and Soma
Embodiment and Knowing
The Body and Cognition
Learning between the Biological and Symbolic
Implications for Education
Acknowledgement
References
This chapter contains sections titled:
Education as Transforming Ways of Being
Our Ambiguous Relation to Our World
Ambiguity of Becoming
Reconfiguring Professional Education as a Process of Becoming
Conclusion
Acknowledgements
Notes
References
This chapter contains sections titled:
Introduction
1. Heidegger's Phenomenology
2. Heidegger on Teaching/Learning
3. Authenticity and the Phenomenon of Teaching
Conclusion
Notes
References
This chapter contains sections titled:
Introduction
Transition into High School
Challenges Posed by Transition into High School
Methodology
Findings
Discussion
Conclusion
References
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.