Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia > 2006 > 1 > 57-65
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2450-341X , 2080-9751 |
Authors
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Ciosek, M.: 1999, Dziewięć rozwiązań zadania geometrycznego – studium heurezy, Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego, Seria V, Dydaktyka Matematyki 21, 5-49.
-
Czajkowska, M.: 2002, Emocjonalno-motywacyjne postawy uczniów wobec zadań matematycznych, Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego, Seria V, Dydaktyka Matematyki 24, 179-187.
-
Dybiec, Z.: 1990, Pewne postawy myślowe uczniów i ich związek ze sprzecznościami w procesie nauczania, Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego, Seria V, Dydaktyka Matematyki 12, 119-142.