-
Abramowicz Z. (Red.). (1958). Słownik grecko-polski: T. 1. A–Δ. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
-
Arendt, H. (2006). Kilka zagadnień filozofii moralnej. W: H. Arendt, Odpowiedzialność i władza sądzenia (s. 80–175). Warszawa: Prószyński i S-ka.
-
Arendt, H. (2010). Eichmann w Jerozolimie. Rzecz o banalności zła. Kraków: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak.
-
Asmus, W. (1968). Johann Friedrich Herbart. Eine pädagogische Biographie: Bd. 1, Der Denker 1776–1809. Heidelberg: Meyer–Quelle.
-
Beekes, R. (2010). Etymological Dictionary of Greek (Vol. 1). Leiden – Boston: Brill.
-
Benner, D. (1993). Die Pädagogik Herbarts. Eine problemgeschichtliche Einführung in die Systematik neuzeitlicher Pädagogik. Weinheim–München: Juventa Verlag.
-
Benner, D. (2015). Pedagogika ogólna. Wprowadzenie do myślenia i działania pedagogicznego w ujęciu systematycznym i historyczno-problemowym. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
-
Benner, D. (2018). Pedagogika ogólna a pedagogika specjalna. Rozważania na temat związku między inkluzją i ekskluzją z perspektywy trzech przyczyn procesów wychowania i kształcenia. In J. Gołkowska, K. Sipowicz, & I. Patejuk-Mazurek (Red.), Tradycja i współczesność pedagogiki specjalnej w tworzeniu społeczeństwa dla wszystkich. W 95-lecie Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (s. 124–138). Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej.
-
Benner, D., & Stępkowski, D. (2012). Jaskinia jako metafora opisująca procesy kształcenia. Studium transformacji Platońskiej opowieści o jaskini w dyskursach edukacyjnych. In S. Sztobryn, M. Wasilewski, & M. Rojek (Red.), Metamorfozy filozofii wychowania od antyku do współczesności (s. 15–34). Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
-
Benner, D., Stępkowski, D., von Oettingen, A., & Peng, Zh. (2018). Kształcenie – moralność – demokracja. Teorie i koncepcje wychowania i kształcenia moralno-etycznego i ich związki z etyką i polityką. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.