-
Accenture Communications and Media Survey (2020), https://www.accenture.com/_acnmedia/PDF-128/Accenture-COVID-19-Rebuilding-Business-Report.pdf [dostęp: 10.10.2020].
-
Bachórz A. i in. (2016), Kulturalna hierarchia. Nowe dystynkcje i powinności w kulturze a stratyfikacja społeczna, Gdańsk: Instytut Kultury Miejskiej.
-
Business Insider Polska (2020), Eksplozja treści wideo stała się faktem również w Polsce. Są wyniki przełomowego badania dot. telewizji i internetu, https://businessinsider.com.pl/media/tv-radio/ogladalnosc-telewizji-i-wideo-w-internecie-badanie-nielsen-media/delhq2j
-
Carter S. (2018), Przyszłość telewizji? Binge-watching i streaming to tylko początek rewolucji tłum. M. Orłowski, wyborcza.pl, za: The Wall Street Journal, 17 grudnia, https://wyborcza.pl/wiecejswiata/7,163753,24279922,przyszlosc-telewizji-binge-watching-i-streaming-to-tylko.html [dostęp: 25.11.2020].
-
Colbjørnsen T. (2015), Spotify for… whatever A cross-industrial comparison of streaming services in the media industries, Paper for the fourth International Symposium on Media Innovations, Brussels, June 2, A_Spotify_for_whatever._A_cross-industrie.pdf [dostęp: 12.09.2020].
-
COVID-19 crisis: Impact on media market (2020), Geneva MIS EBU, https://www.ebu.ch/search?searchTerm=CoVID+10+Impact+on+media [dostęp: 16.11.2020].
-
Coyle, R. (2000), Digitising the wireless: Observations from an experiment in “Internet Radio”, Convergence. The International Journal of Research into New Media Technologies, nr 6(3), s. 57-75. DOI:10.1177/135485650000600305
-
DeLys S., Foley M. (2006), The exchange. A Radio-Web Project for Creative Practitioners and Researchers, Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies, nr 12(2), s. 129-135. DOI:10.1177/1354856506066112
-
Dłużewska E. (2020), Netflix na wojnie, Gazeta Wyborcza, nr 301, s. 18-20.
-
Eriksson M., Fleischer R., Johansson A., Snickars P., Vonderau P. (2019), Spotify teardown: Inside the black box of streaming music, Cambridge: The MIT Press.