-
Adorno, T. W. (1978). Wychowanie po Oświęcimiu (J. Zychowicz, Tłum.). Znak, 1978(3), 353–366.
-
Adorno, T. W. (2010). Osobowość autorytarna (M. Pańków, Tłum.). Wydawnictwo Naukowe PWN.
-
Adorno, T. W. (2020). Nowy prawicowy radykalizm: Wykład o jego kilku aspektach (M. Ratajczak, Tłum.). Znak.
-
Adorno, T. W., Frenkel-Brunswik, E., Levinson, D. J., & Nevitt Sanford, R. (2019). The authoritarian personality. Verso.
-
Ambrosewicz-Jacobs, J., & Hońdo, L. (Red.). (2005). Dlaczego należy uczyć o Holokauście? (2. wyd. poszerzone). Uniwersytet Jagielloński.
-
Banton, M. (1991). [Recenzja książki Modernity and the Holocaust Z. Baumana]. British Journal of Sociology, 42(1), 164. https://doi.org/10.2307/590864
-
Bauer, Y. (2016). Przemyśleć Zagładę (J. Giebułtowski & J. Surewicz, Tłum.). Żydowski Instytut Historyczny.
-
Bauman, J. (1999). Zima o poranku: Opowieść dziewczynki z warszawskiego getta. Zysk i S-ka.
-
Bauman, J. (2000). Nigdzie na ziemi. Żydowski Instytut Historyczny.
-
Bauman, Z. (1968). O frustracji i o kuglarzach. Kultura, 1968(12), 5–21.