Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The current study is situated in a city where English is the second language in school. A two-group intervention was conducted in a kindergarten. The experimental group of learners was given computer-assisted intervention in phonological processing skill and the control group had traditional (pencil-andpaper) training on phonological processing skill. This paper reports the performance of those early learners across two phonological detection tests and explicates their performance patterns using the iSAT tool and its associated analysis method. The results showed that children in the experimental group outperformed than those in the control group during posttest and retention test which were assessed immediately after the intervention and 10 weeks after the intervention. This suggests the superior effect of using computer-assisted intervention on improving young learners' phonological detection ability.