-
1. Adamczyk J., Marketing i zarządzanie w agrobiznesie, Oficyna Wydawnicza Politechniki w Rzeszowie, Rzeszów 1999.
-
2. Baker J., Marketing rolniczy, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Poznaniu, Poznań 1993.
-
3. Branson R. E., Norvell D. G., Introduction to agricultural marketing, McGraw – Hill Book Company, New York 1983.
-
4. Cholewicka – Goździk K. (red.), Marketing produktów rolno – żywnościowych, FAPA, Warszawa 1997;
-
5. Domański T., Bryła. P., Marketing produktów żywnościowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
-
6. Gołębiewski J., Efektywność systemów marketingowych w gospodarce żywnościowej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2010.
-
7. Gołębiewski J., Marketing produktów rolno – żywnościowych, w: Rynek rolny w ujęciu funkcjonalnym, Wyd. Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, IERiGŻ – PIB, Warszawa 2007.
-
8. Kapusta F., Agrobiznes, Difin, Warszawa 2008.
-
9. Kohls R. L., Marketing of agricultural products, Mac Millan, London 1968.
-
10. Kohls R. L., Uhl J. N., Marketing of agricultural products, MacMillan Publishing Company, New York 1990.