-
Antonides W. G., Van Raaij W. F. 2003. Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, WN PWN: Warszawa.
-
Becker G. 1993. Ekonomiczna teoria zachowań ludzkich, PWN: Warszawa.
-
Czapiński J. i in. 2011. Główne wyniki i wnioski. Diagnoza Społeczna 2011 Warunki i Jakość Życia Polaków – Raport. [Special issue]. Contemporary Economics, 5(3), 17–34 DOI: 10.5709/ce.18979254.54.
-
Gardawski J. 1992. Robotnicy 1991. Świadomość ekonomiczna w czasach przełomu, Fundacja F. Eberta w Polsce: Warszawa.
-
Gilejko L. 2002. Społeczeństwo a gospodarka. Socjologia ekonomiczna, Szkoła Główna Handlowa: Warszawa.
-
Giza A. 2012. Współczesne społeczeństwo polskie: ludzie i instytucje w procesie zmian, [w:] A. Giza, M. Sikorska (red.), Współczesne społeczeństwo polskie, Wydawnictwo Naukowe PWN: Warszawa.
-
Giza A., Sikorska M. (red.). 2012. Współczesne społeczeństwo polskie, Wydawnictwo Naukowe PWN: Warszawa.
-
Kieżel E., Smyczek S. 2012. Zachowania kobiet na rynku usług finansowych – nowe zjawiska, tendencje, „Konsumpcja i Rozwój” nr 1.
-
Kieżel E., Smyczek S. (red). 2012. Zachowania rynkowe kobiet. Wybory i determinanty, Wydawnictwo PLACET: Warszawa.
-
Kolarska-Bobińska L. (red.). 2004. Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu, Instytut Spraw Publicznych: Warszawa.