-
Andreasen A., Nonprofits: check your attention to customers, "Harvard Business Review" 1982, Vol. 60, No. 3 (May/June).
-
Armstrong G., Kotler P., Marketing - wprowadzenie, Wolters Kluwer, Warszawa 2012.
-
Cervera A., Molla A., Sanchez M., Antecedents and consequences of market orientation in public organisations, "European Journal of Marketing" 2001, Vol. 35, No. 11/12.
-
Diagnoza społeczna, raporty: (2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2011, 2013), red. J. Czapiński, T. Panek, www.diagnoza.com [10.12.2013].
-
Dolnicar S., Lazarevski K., Marketing in non-profit organizations: an international perspective, "International Marketing Review" 2009, Vol. 26, No. 3.
-
Domański J., Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce, Oficyna Wolters Kluwer, Warszawa 2010.
-
Drucker P., Zarządzanie organizacją pozarządową. Teoria i praktyka, Fundusz Współpracy, Program Phare Dialog Społeczny - NGO's, Warszawa 1995.
-
Frieske K.W., Pawłowska K., Instytucjonalne kontradykcje trzeciego sektora, [w:] Trzeci sektor: fasady i realia, red. P. Poławski, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Warszawa 2012.
-
Fudaliński J., Perspektywy rozwoju zarządzania społecznego w sektorze organizacji non profit w Polsce, Difin, Warszawa 2013.
-
Garbarski L., Etyczne aspekty działań marketingowych, [w:] Biznes, etyka, odpowiedzialność, red. W. Gasparski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.