Homo Ludens > 2019 > 1(12) > 109-133
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2080-4555 |
DOI | 10.14746/hl.2019.12.6 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Aarseth, E. (21 maja 2004). Genre Trouble. Electronic Book Review. Online: <http://www.electronicbookreview.com/thread/firstperson/vigilant>.
-
Aleksandrzak, M., Gajewska-Głodek, I., Nowicka, A., Surdyk, A. (2002). Współpraca dydaktyczna na poziomie zaawansowanym: cele, zasady i formy. W: W. Wilczyńska, Autonomizacja w dydaktyce języków obcych. Doskonalenie się w komunikacji ustnej (s. 85–107). Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
-
Bacskai, E., Czobor P., Gerevich, J. (2007). The generalizability of the Buss–Perry Aggression Questionnaire. International Journal of Methods in Psychiatric Research, 16(3): 124–136.