-
Buttle F. (1991), What People Do with Advertising, “International Journal of Advertising”, No. 2.
-
De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J. (2001), Marketing Communications, Prentice Hall, Harlow.
-
Doliński D. (2005), Psychologiczne mechanizmy reklamy, GWP, Gdańsk.
-
Jacoby J., Hoyer W.D., Sheluga A.D. (1980), The Misconception of Televised Communication, American Association of Advertising Agencies, N.Y.
-
Jaska E. (2014), Wpływ reklamy na postawy konsumentów jako element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, „Handel Wewnętrzny”, nr 1(354).
-
Kitchen P.J. (1986), Zipping, zapping and nipping, “International Journal of Advertising”, No. 4.
-
Kotler Ph. (2004), Marketing od A do Z, PWE, Warszawa.
-
Kozielski R. (2004), Wskaźniki marketingowe, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
-
Makowski M. (2013), Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie, CeDeWu, Warszawa.
-
Martinez-Camino G., Perez-Saiz M. (2012), A pragmatics theory on television advertising, “Journal of Pragmatics”, No. 44.