-
1. GRUDZEWSKI W. M., HEJDUK I. K., 2008. W poszukiwaniu nowych paradygmatów zarządzania, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa.
-
2. JEDYNAK P., 2011. Znormalizowane systemy zarządzania. Modele, funkcje, wymagania, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
-
3. KRZEMIŃSKA B., TOMASZYCKI K., 2017. Migracja do Unii Europejskiej a poczucie bezpieczeństwa, [w:] KUŹNIAR Z., ŁAPIŃSKA A., TOMASZYCKI K. (red.), Zagrożenia bezpieczeństwa w XXI wieku – I. Terroryzm a bezpieczeństwo kulturowe, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia Generała Tadeusza Kościuszki, Wrocław.
-
4. RÓSZKIEWICZ M., PEREK-BIAŁAS J., WĘZIAK-BIAŁOWOLSKA D., ZIĘBA-PIETRZAK A., 2013. Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych. Rekomendacje i praktyka badawcza, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
-
5. SIKORA T., 2011. Funkcjonowanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.
-
6. SKRZYPEK E., HOFMAN M., 2010. Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie. Identyfikowanie, pomiar, usprawnienie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa.
-
7. SZTUMSKI J., 2010. Wstęp do metod i technik badań społecznych, (wyd. VII), Wydawnictwo „Śląsk”, Katowice.
-
8. WAWAK S., 2011. Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
-
9. ZAWADZKA L., (red.), 2001. Ilościowe i jakościowe aspekty zarządzania, Wydawnictwa Politechniki Gdańskiej, Gdańsk.
-
10. ZYMONIK Z., HAMRMOL A., GRUDOWSKI P., 2013. Zarzadzanie jakością i bezpieczeństwem, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.