-
1. BRILLMAN J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE Warszawa 2002.
-
2. BORYS T. (ed.), Wskaźniki zrównoważonego rozwoju, Ekonomia i Środowisko, Warszawa-Białystok 2005.
-
3. BRUNNHUBER S., Money and Sustainability. The Missing Link, 2012-2013, Lecture at a seminar at the Faculty of Environmental Engineering, Lublin University of Technology, 18.10. 2013.
-
4. CASTELLS M., Społeczeństwo sieci, PWN, Warszawa 2008,
-
5. CHRISTENSEN C.M., RAYNOR M.E., Innowacje, Napęd wzrostu, Studio EMKA, Warszawa 2008.
-
6. CYGLER J., Alianse strategiczne, Difin, Warszawa 2002.
-
7. CZAKON W., Sieci w zarządzaniu strategicznym, Wolters Kluwer Business, Warszawa 2012.
-
8. DOBIEGAŁA-KORONA B., Istota i pomiar wartości klienta, in: Dobiegała-Korona B., Doligalski T. (eds.), Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Poltext Warszawa 2010.
-
9. DOYLE P., Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003.
-
10. EDVINSSON L., MALONE M.S., Kapitał intelektualny, PWN, Warszawa 2001.