-
1. Garbarski L., Rutkowski L, Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2006.
-
2. Hoffman D. L., Novak T. E, Marketing in Hypermedia Computer - Mediated Environments: Conceptual Foundations, „Journal of Marketing” 1996, vol. 60, no. 3.
-
3. Janoś-Kresło M., Komunikacja firm usługowych, „Handel Wewnętrzny” 2006, nr 2.
-
4. Komunikacja marketingowa, instrumenty i metody, pod red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
-
5. Kotler P., Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2005.
-
6. Kotler P., Armstrong G., Principles of Marketing, Englewood Cliffs, N. J. 1989.
-
7. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
-
8. Lambin J. - J., Strategiczne zarządzanie marketingowe, WN PWN, Warszawa 2001.
-
9. Marketing usług. Wybrane aspekty, pod red. J. Perenca, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2005.
-
10. Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1996.