-
[1] Hirschberg W., Rill G., Weinfurter H., Tyre Model TMeasy, Vehicle System Dynamics, Volume 45, Issue S1, 2007, 101-119.
-
[2] ISO 7401-88 Road Vehicles – Lateral Transient Response Test Methods.
-
[3] Lozia Z., Ocena roli stanów nieustalonych ogumienia w badaniach dynamiki poprzecznej samochodu, VII Międzynarodowe Sympozjum IPM WAT „Doskonalenie konstrukcji oraz metod eksploatacji pojazdów mechanicznych”, Warszawa–Rynia, 8–10 grudnia 1999, 358-366.
-
[4] Riepl A., Reinalter W., Fruhmann G., Rough Road Simulation with tire model RMODK and Ftire, Proc. of the 18th IAV SD Symposium on the Dynamics of vehicles on Roads and on Tracks, Kanagawa, Japan, Taylor & Francis, London 2003.
-
[5] Rill , G., First order tire dynamics, Proceedings of the 3rd European Conference on Computational Mechanics Solids, Structures and Coupled Problems in Engineering, Lisbon, 2006.
-
[6] Walczak S., Analiza dynamicznych obciążeń elementów niezależnych zawieszeń kół samochodu. Politechnika Krakowska, rozprawa doktorska, Kraków 2003.
-
[7] Walczak S., Obciążenia dynamiczne zawieszenia przedniego podczas przejazdu przez pojedynczą nierówność, Czasopismo Techniczne 7-M/2004, Wydawnictwo PK, Kraków 2004, 663-670.