-
1. Ambrożuk, D., Wesołowski, K. (2007). Siła wyższa jako przesłanka zwalniajaca przewoźnika od odpowiedzialności za stan przesyłki. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 423, Problemy Transportu i Logistyki, 3, 125-137.
-
2. Chao, A. (1987). Carriage at Controlled Temperatures (Art. 18.4). W: J. Theunis (red.), International Carriage of Goods by Road (s. 113-144). London, New York, Hamburg, Hong Kong: Lloyd’s of London Press Ltd.
-
3. Clarke, M.A. (2009). International Carriage of Goods by Road: CMR. London: informa. Donald, A.E. (1981). The CMR. The Convention on the Contract for the International Carriage of Goods by Road. London: Witherby & Co Ltd.
-
4. Helm, J.G. (1966). Haftung für Schäden an Frachtgüter. Karlsruhe: Walter de Gruyter.
-
5. Heuer, K. (1975). Die Haftung des Frachtführers nach dem Übereinkommen über den Beförderungsvertrag im internationalen Strassengüterverkehr (CMR). Hamburg.
-
6. Jesser-Huß, H. (2009). W: B. Czerwenka, R. Herber (red.), Münchener Kommentar zum Handelsgesetzbud (s. 785-1233). München: C.H. Beck/Franz Vahlen.
-
7. Koller, I. (2013). Transportrecht. Kommentar zu spedition, Gütertransport und Lagergeschäft. München: C.H. Beck.
-
8. Konert, A. (2010). Odpowiedzialność cywilna przewoźnika lotniczego. Warszawa: Wolters Kluwer.
-
9. Loewe, R. (1976). Commentary on the Convention of 19 May 1956 on the Contract for the International Carriage of Goods by Road (CMR). European Transport Law, 11, 364.
-
10. Piekarczyk, H. (1977). Odpowiedzialność przewoźnika za szkody w lądowym transporcie towarów. Warszawa: Wydawnictwo Prawnicze.