-
1. Bratnicki M.: Kompetencje przedsiębiorstwa – od określenia kompetencji do zbudowania strategii, Placet, Warszawa 2000.
-
2. Czakon W.: Istota i przejawy kompetencji relacyjnej, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Zarządzenie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce, nr 20, 2008, s. 58-65.
-
3. D'Cruz J.R. & Rugan A.M.: Multinationals as flagship firms: regional business networks, Oxford University Press, Oxford 2000.
-
4. Hamel G.: Competition for competence and interpartner learning within international strategic alliances, „Strategic Management Journal”, vol. 12, special Iss., 1991, s. 83-103.
-
5. Kramarz M.: Strategie adaptacyjne przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji z odroczoną produkcją. Dystrybucja wyrobów hutniczych, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2012.
-
6. Kramarz M.: Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji, Pomiar, ocena, strategie, DIFIN, Warszawa 2014.
-
7. Kramarz W.: Modelowanie przepływów materiałowych w sieciowych łańcuchach dostaw, Odporność łańcuchów dostaw wyrobów hutniczych, DIFIN, Warszawa 2013.
-
8. Niemczyk J., Olejarczyk K.: Organizacja wirtualna, [w:] Krupski R. (red.): „Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu w superelastycznej organizacji”. PWE, Warszawa 2005.
-
9. Rybkowska A.: Zachowania zakupowe klientów sklepów internetowych, „Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej”, nr 65, grudzień 2010.
-
10. Samaddar S.: Nargundkar S., Daley M.: Interorganizational information sparing: The role of supply Network configuration and partner goal congruence. “European Journal of Operational Research”, No. 174(2), 2006, p. 744-765.