-
1. Cebrián, G., & Junyent, M. (2015). Competencies in education for sustainable development: Exploring the student teachers’ views. Sustainability, 7(3), 2768-2786. doi: doi.org/10.3390/su7032768.
-
2. Czyżewska, M., Pitura, W., & Szczepaniak, E. (2018). Gry symulacyjne jako metoda rozwijania kompetencji przedsiębiorczych w szkołach średnich na przykładzie branżowych symulacji biznesowych. Przedsiębiorczość-Edukacja, 14, 483-494.
-
3. Fominykh, M.V., Uskova, B.A., Mantulenko, V.V., Kuzmina, O.N., & Shuravina, E.N. (2016). A model for the education of a student of a vocational pedagogical educational institution through the gaming simulation. International Electronic Journal of Mathematics Education, 11(8), 2814-2840.
-
4. Hernández-Lara, A.B., Perera-Lluna, A., & Serradell-López, E. (2019). Applying learning analytics to students’ interaction in business simulation games. The usefulness of learning analytics to know what students really learn. Computers in Human Behavior, 92, 600-612. doi: 10.1016/j.chb.2018.03.001
-
5. Kalinowski, M. (2016). Dylematy projektowania i stosowania symulacyjnych gier decyzyjnych w rozwoju pracowników. Journal of Management and Finance, 14(1).
-
6. Roig, G.A., & Stoyanova, A. (2018). Applying Active Learning Methods in Higher Education. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, 11(2), 65.
-
7. Wawer, M. (2013). Edukacyjne gry symulacyjne w rozwoju kompetencji pracowników. Edukacja-Technika-Informatyka, 4(2), 220-225.
-
8. Wawrzyńczyk-Kulik, M. (2013). Simulation game as a tool supporting the teaching process within the “Basics of entrepreneurship” subject”. Zeszyty Naukowe WSEI seria: Ekonomia, 6(1), 303-321.
-
9. https://koss.ceo.org.pl/.