-
[1] Balon Urszula, Paweł Nowicki, Piotr Kafel. 2015. Analiza reklamacji a doskonalenie organizacji – wymiar praktyczny, Zarządzanie Przedsiębiorstwem / Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, nr 1, s. 2-7
-
[2] ISO/TS 16969:2009 Systemy zarządzania jakością. Szczegółowe wymagania w zakresie stosowania, PKN, Warszawa 2009.
-
[3] ISO 9001:2008 w produkcji seryjnej oraz produkcji części zamiennych w przemyśle motoryzacyjnym,
-
[4] Karaszewski Robert, Kamila Skrzypczyńska. 2013. Zarządzanie jakością, TNOiK, Toruń
-
[5] Kister Agnieszka. 2005. Zarządzanie kosztami jakości, Oficyna Ekonomiczna, Kraków
-
[6] Kuraś Dawid. 2013. Obsługa klienta jako wartość w zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwo – klient The Service of a Customer as Managing Value of an Enterprise – Customer Relationship, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy/ Uniwersytet Rzeszowski, z. nr 31, s. 423-435
-
[7] Lisiecka Krystyna. 2002. Kreowanie jakości. Uwarunkowania – Strategie – Techniki. AE, Katowice
-
[8] Lisiecka Krystyna. 2013. Systemy zarządzania jakością produktów. Metody, analizy i oceny, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice
-
[9] Lisiecka Krystyna, Ewa Czyż-Gwiazda. 2014. Zarządzanie jakością działań w organizacji. Modele i metody doskonalenia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice
-
[10] Olszewska Bogusława, Paweł Szewczyk. 2012. Skuteczne i efektywne zarządzanie reklamacjami na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, seria: Organizacja i Zarządzanie z. 63a, Nr kol. 1891