-
1. Airbus. Navigator http://event.airbus.com/a380/navigator/industrial_adventure.html data dostępu: 16.03.2012.
-
2. Esty B., Pankaj G., “Airbus vs. Boeing in Super Jumbos: A Case of Failed Preemption.” Harvard Business School 2002, http://www.people.hbs.edu/besty/Esty_Airbus_Boeing.pdf , data dostępu: 16.03.2012.
-
3. http://www.structum.pl/Blue_Ocean_w_strategii_firmy_Structum-1-63.html data dostępu: 16.03.2012
-
4. Kotler P. “Marketing” Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o., Pozna 2005
-
5. Moore G. A. “Crossing the chasm”, 1999.
-
6. Moore G. A “Inside the Tornado”, 1998.
-
7. MS. “SuperJumbo - największy pasażerski samolot świata” http://www.spedycje.pl/spedycja_transport_lotniczy/samoloty/16481/superjumbo_najwiekszy_pasazerski_samolot_swiata.html, 2009 data dostępu: 16.03.2012.
-
8. Muras M. “Dyfuzja innowacji. Przypadek samolotu Airbus A380”, 2010.
-
9. Pawłowska B., Rybicki J., http://www.instytut.info/Vkonf/site/31.pdf
-
10. Rogers E.M. “Diffusions of innovations”, 1996.