-
1. Black S., Public relations, Poznań 2003.
-
2. Budzyński W., Public Relations. Zarządzanie reputacją firmy, Poznań 2000.
-
3. Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Warszawa 1997.
-
4. Goban Klas T., Public relations czyli promocja reputacji Pojęcia, definicje uwarunkowania, Warszawa 1997.
-
5. Kaliski M., Mrozik P., Tworzenie efektywnego systemu wywiadu gospodarczego. [w:] Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona (Wybrane problemy teorii i praktyki), pod red. R. Borowiecki i M. Kwieciński, Kraków 2003.
-
6. Korzeniowski L., Pepłoński A., Wywiad gospodarczy. Historia i współczesność, Kraków 2005.
-
7. Kwieciński M., Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie, [w:] „Organizacja i Kierowanie” nr 1/2000 (99), Warszawa 2000.
-
8. Kwieciński M., Wywiad gospodarczy w zarządzaniu przedsiębiorstwem Kraków-Warszawa 1999.
-
9. Lee Sachs M., Komunikowanie się w marketingu, [w:] Public relations w praktyce, pod red. A. Gregory, Kraków 2000.
-
10. Seitel F. P., Public relations w praktyce, Warszawa 2003.