-
American Marketing Association (2016), Dictionary: Brand, http://www.marketingpower.com/_layouts/Dictionary.aspx?dLetter=B [dostęp: 01.10.2016].
-
BAV Consulting, Brand Asset Valuator, http://bavconsulting.com/ [dostęp: 03.10.2016].
-
Brexendorf T., Bayus B., Keller K. (2015), Understanding the interplay between brand and innovation management: findings and future research directions, “Journal of the Academy of Marketing Science”, Vol. 43, Iss. 5.
-
Caron G. (1996), L’avenir des marques, “Problèmes économiques”, Vol. 2497.
-
Czakon W. (red.) (2013), Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa.
-
Grębosz M. (2008), Brand Management, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź.
-
Grębosz M. (2013), Co-branding. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź.
-
Kaczmarczyk S. (2011), Badania marketingowe. Podstawy metodyczne, PWE, Warszawa.
-
Kapferer J.N. (2003), Les marques à l’épreuve de la pratique, Editions d’Organisation, Paris.
-
Lin Y.H. (2015), Innovative brand experience’s influence on brand equity and brand satisfaction, “Journal of Business Research”, Vol. 68, Iss. 11.