Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The twentieth century is considered the golden age of human resource management. Growing interest in this field can be attributed to a perception of the importance of HRM in creating organizational well-being. In this light, there is justification in treating HRM as a facilitator of business change based on intangible resources. This paper has two main objectives. First, it is intended to identify and verify methods allowing HRM novelty assessment within the organization. Second, the paper aims at assessing the impact of change novelty in HRM on the organization itself and its broader context.