-
Badowski, A. (2007). Przedmowa. w: T.Z. Majkowski (red.), Bestiariusz: Edycja Kolekcjonerska gry „Wiedźmin” (s. 1). Warszawa: CD Projekt.
-
Bazylczuk, A. (2010). Dlaczego nie ma dobrych egranizacji? Online: <http://gamecorner.pl/gamecorner/1,98280,7778906,Dlaczego_nie_ma_dobrych_egranizacji_.html>.
-
Bereś, S., Sapkowski, A. (2005). Historia i fantastyka. Warszawa: SuperNowa.
-
Halawa, M., Wróbel, P. (2008). Bauman o popkulturze: wypisy. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
-
Helman, A. (1991). Kino gatunków. Warszawa-Kraków: Wydawnictwo UJ.
-
Helman, A. (1998). Twórcza zdrada. Filmowe adaptacje literatury. Poznań: Ars Nova.
-
Jaślan, M. (2007). Słowiański Wiedźmin chce oczarować świat. Marketing & More, 1(7), 66-68.
-
Jenkins, H. (2007). Kultura konwergencji (tłum. M. Bernatowicz, M. Filiciak). Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
-
Kralka, J. (2008). Wiedźmin: Krwawy Szlak [mobile]. PLAYBACK, 4(3). Online: <http://www.playback.pl/numer27/pibi/wiedzmin-krwawy-szlak-mobile.html>.
-
Lemann, N. (2001). Onomastyka i jej rola w kreowaniu świata przedstawionego w literaturze fantasy. W: G. Habrajska (red.), Język w komunikacji (tom 2, s. 93-111). Łódź: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.