-
1. Tasiemski T. Satysfakcja z życia i aktywność sportowa osób po urazach rdzenia kręgowego. Badania porównawcze polsko-brytyjskie. Poznań:AWF;2007.
-
2. Schlenker BR, Pontari BA, 2004: Strategiczna kontrola informacji: kierowanie wrażeniem i autoprezentacja w życiu codziennym. In: Tesser A, Felson RB, Suls JM, editors: Ja i tożsamość. Perspektywa psychologiczna. Gdańsk: GWP; 2004.p.183-214.
-
3. Gergen JG. Nasycone Ja. Dylematy tożsamości w życiu współczesnym.Gdańsk:GWP;2009.
-
4. Kumaniecka- Wiśniewska A. Kim Jestem? Tożsamość kobiet upośledzonych umysłowo. Warszawa: Wydaw. Akademickie „Żak”;2006.
-
5. Kazanowski Z. Przemiany pokoleniowe postaw wobec osób upośledzonych umysłowo. Lublin: Wydaw. UMCS; 2011.
-
6. Siperstein GN, Norins J, Corbin S, Shriver T.Multinational Study of Attitudes Toward Individuals with Intellectual Disabilities. Washington: DC Special Olympics Inc; 2003.
-
7. Goffman E. Człowiek w teatrze życia codziennego. Warszawa: Wydaw. Aletheia;2008.
-
8. Smith DD. Pedagogika Specjalna. Warszawa: Wydaw. APS i PWN;2008.
-
9. APA, Washington: Highlights of Changes from DSM-IV -TR to DSM-5 [internet]. 2013 [cited 2013 September 25]. Available from: http://www.dsm5.org/Documents/changes% 20from%20dsm-iv-tr%20to%20dsm-5.pdf
-
10. Dłużewska-Martyniec W. Aktywność sportowa osób z niepełnosprawnością intelektualna. In: Kowalik S, editor: Kultura fizyczna osób z niepełnosprawnością. Dostosowana aktywność ruchowa. Gdańsk:GWP;2009.p.426-475.