Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Der PISA-Schock erschütterte Deutschland: Deutsche Fünfzehnjährige zeigen im Durchschnitt Lesekompetenzen, die deutlich unter dem OECD-Mittelwert liegen (vgl. OECD, 2001, S. 59f.). Deutschland gehört zu jenen Ländern der Studie mit der größten „Leistungsheterogenität“ (Leistungsdifferenzen innerhalb der Schülerpopulation; vgl. ebd., S. 63ff.), der größten „Bildungsungleichheit” (Leistungsdifferenzen...
Der Beitrag behandelt auf einer grundlegenden Ebene einige Probleme des Transfers von wissenschaftlichem Wissen in praktische Handlungskontexte. Traditionell wird dieser Transfer unter zwei Prämissen betrachtet: Es handle sich um einen Akt der Anwendung von Wissen für praktische Zwecke. Und das wissenschaftliche Wissen zeichne sich gegenüber dem praktischen Handlungswissen durch einen höheren Grad...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.