Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The purpose of this study was to determine whether nutrition education had an effect on eating attitudes and behaviors among a convenient sample of Bowling Green State University (BGSU) college students. The Eating Attitudes Test (EAT), was used to collect the data (Garner & Garfinkel, 1979). The EAT is a 40-item. Liekert-type scale instrument used to identify characteristics of eating disorders...
Compliance of 1,254 undergraduate students in following the ''Dietary Guidelines for Americans'' (DGA) was studied using a self-recorded 5-day food record, and computer dietary analysis. The students completed the EAT-40 to measure abnormal attitudes or behaviors associated with food intake and body image. Data were collected when the sample was enrolled (once) in an introductory nutrition course...
The EAT (Eating Attitudes Test) was administered to 299 college students (225 females, 74 males) who were taking an introductory nutrition course during the first week of classes and again during the 15th week of classes. Results were tabulated for both the eat-40 and the EAT 26 versions of the test. The EAT had not been reported as previously being administered in a pre-test vs. post-test fashion...