Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Social media sites such as Facebook and Twitter provide highly granular time-stamped data about the interactions and communications between people and provide us unprecedented opportunities for empirically testing theory about information flow in social networks. Using publicly available data from Twitter’s free API (Application Program Interface), we track the adoption of popular hashtags in Nigeria...
Marketing campaigns using social media services aim to exploit social connections to propagate messages to potential customers. However, social activities often give rise to multiple network structures and some may be more effective in achieving the communication objectives than others. This led us to investigate a problem: given an observed sequence of messages and a social network that includes...
Why do some contagions “go viral” and others do not? Research on “small world” networks (Watts and Strogatz, 1998) shows how a very small number of long-range ties that bridge between clusters can allow contagions to spread almost as rapidly as on a random network of equal density. Recent research shows how long-range ties that accelerate the spread of information and disease can impede the spread...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.