Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Broadband access today is a result of many years of growing demand and represents the best choice for telecom operators to secure telecommunications market position. Data traffic is constantly increasing and brings higher profit to operators compared to voice traffic. Newest broadband services demand next generation broadband access infrastructure. Investment in better infrastructure is key for implementing...
This paper presents the importance of application and integration of learning styles in adaptive educational hypermedia systems — AEHS. The main goal of the paper is a comparative analysis of the data obtained from the initial questionnaire based on Felder-Silverman learning style model and the data from the user model and domain model of our AEHS system TeleEDUCOS. Results of the analysis indicate...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.