Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The presented paper shares the perception of Integrated Cumulative Grade Point Average (iCGPA) as an integrated grading system. The iCGPA system is one of the key initiatives outlined for implementation under the Malaysia Education Blueprint (Higher Education). A qualitative approach through discussion with the focus group was applied for information gathering. The sample populations were seven lecturers...
A large growing numbers of Muslim, the increasing intra-regional travelling patterns among the Middle Eastern travellers with high spending power and the current tourism trends slightly influenced the hotel companies in this region to capture the Muslim market in the industry. This positive development together with the increasing demand and greater concerned of Muslim travellers on matters related...
The increasing number of Islamic followers in worldwide context and positive tourism trends boost up the demand for and supply of Islamic hospitality services. It is assumed that the emergence of Islamic financing is one of the driving factors of Syariah Compliant hotels besides the increasing number of Arab and Muslim travellers and their high purchasing power. However, specific guidelines need to...
This study investigates the levels of consumption and experiences of western tourists toward Malaysian gastronomic products based on their gender and age. A series of statistical analyses (independent sample t-test and One-Way ANOVA) looking at the differences on gender and age group were therefore employed. Results revealed that, despite no significant differences, both males and females of western...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.