Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Based on the findings from a systematic literature review (SLR), this paper presents a ranking of the key challenges and opportunities for cloud computing services and derives key requirements of effective cloud services. Top challenges include security, quality of service (QoS), privacy and resource management and scalability, whereas top benefits include reduced computing costs, consistent QoS and...
The continuous waves of data flooding our world have created a phenomenon that has attracted businesses to leveraging this information. According to overall research the sheer volume of data generated, stored, and mined for consumer transactions insights has become economically relevant to businesses success, governmental operations, and consumer savvy transactions. The history of previous trends...
This communication reports on an experiment to create and maintain a community of practices in the sector of philanthropy. After defining such communities, and recalling its advantages, the paper describes how internet can support these communities and illustrates this point of view with the presentation of a real case, running for two years in Canada.
The resource-based view of the firm is used to study the role of organizational knowledge in establishing sustained competitive advantage. The concept of the organisational knowledge capabilities development analyzes the organisational capabilities in three principal dimensions: Knowledge Management (KM) infrastructures, KM processes and KM competences. Indeed, the literature in KM, management and...
The resource-based view of the firm is used to study the role of organizational knowledge in establishing sustained competitive advantage. The concept of t Riege he organisational knowledge capabilities development analyzes the organisational capabilities in three principal dimensions: Knowledge Management (KM) infrastructures, KM processes and KM competences. However to better determine this concept;...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.