Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
A major pattern of non‐ownership consumption is “simultaneous sharing,” whereby customers simultaneously share the same resource in either a virtual or physical setting. However, little research examines the actual value that consumers derive from such a group‐based commercial experience. By integrating the literature on customer value and the psychology of autonomy, this study proposes a theoretical...
The study of tourism has made authenticity a central issue. Based on the case of the Strasbourg Christmas Market, a successful annual tourist event, this research combines qualitative and quantitative data to analyze how the perception of authenticity is constructed and how authenticity can explain behavior. The dimensions of authenticity of a tourist site (Camus, 2010), namely originality, in the...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.