Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
It is observed in test operation that for permanent magnet electro-magnetic suspension (PEMS) type high speed maglev train, when a single levitation unit in an end joint structure fails to work, the performance of the entire joint structure deteriorates rapidly, whereas in electro-magnetic suspension (EMS) type maglev system, there is no such phenomenon under the same failure. To solve this problem...
Considering the complexity of the maglev system, failure is associated among parts, but the traditional event tree/failure tree model assumes that failure events are independent from each other, ignoring the impact of associated failure, this will result in risk assessment does not match the actual system risks, and it will bring a potential problem with the operation of maglev train if we don't explore...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.