Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The Pathophysiology Tutor (PPT) is intended to assist students to integrate their knowledge of cardiovascular physiology and to learn to apply it to solve pathophysiology problems using a hypothetico-deductive reasoning process. While PPT is not yet a "smart tutor", it incorporates a number of features of such programs. It is implemented in Turbo-PROLOG using a rule-based formalism...
An authoring program, TRAS (Tutoring Rule Authoring System) has been designed and written to allow teachers and other programming-naive individuals to create and assemble the rules for rule based programs. The program has two component parts: TRE (Tutoring Rule Editor) and TPT (Text to Prolog Translator). TRE enables the user to create rules by specifying the conditional and action clauses that are...