Search results for: Bogdan Sojkin
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2020 > 1(35) > 29-58
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2019 > 3(33) > 71-98
Handel Wewnętrzny > 2018 > 4 (375) tom I > 327-339
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2018 > 1(27) > 37-56
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2018 > 4(30) > 91-114
Studia Ekonomiczne > 2017 > 330 > 194-204
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2016 > 4(22) > 67-90
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2015 > 4(18) > 115-128
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2015 > 1(15) > 19-32
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny > 2015 > 77 > 1 Problemy rozwoju współczesnego miasta / Developmental issue of a contemporary city > 327-348
Higher Education > 2015 > 69 > 2 > 209-224
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny > 2015 > 77 > 1 > 327-348
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2014 > 1(11) > 2-14
Marketing i Rynek > 2013 > 20 > 7 > 22-30
Konsumpcja i Rozwój > 2012 > 1(2) > 130-140
Higher Education > 2012 > 63 > 5 > 565-581
Handel Wewnętrzny > 2018 > 4 (375) tom II > 296-306
Handel Wewnętrzny > 2018 > 5 (376) > 5-15
Handel Wewnętrzny > 2016 > 2 (361) > 374-385