Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Virtual worlds and games increasingly deliver 3D meshes over the Internet using instanced file formats, such as COLLADA. However, existing simplification algorithms do not account for instancing in their inputs, operating instead on triangle soups or indexed triangle meshes. This makes them unsuitable for highly instanced meshes, since expanding an instanced mesh to an indexed triangle mesh and then...
This paper proposes a novel system for enterprise computing that reduces energy consumption without sacrificing performance or putting devices to sleep. It uses a hybrid architecture composed of multiple device classes and it runs an application in the most energy-efficient location. Our prototype, called Any-ware, provides desktop-class performance while reducing energy consumption by 75% through...
A virtual-world environment becomes a truly engaging platform when users have the ability to insert 3D content into the world. However, arbitrary 3D content is often not optimized for real-time rendering, limiting the ability of clients to display large scenes consisting of hundreds or thousands of objects. We present the design and implementation of an automatic, unsupervised conversion process that...
Existing techniques for fast, high-quality rendering of translucent materials often fix BSSRDF parameters at precomputation time. We present a novel method for accurate rendering and relighting of translucent materials that also enables real-time editing and manipulation of homogeneous diffuse BSSRDFs. We first apply PCA analysis on diffuse multiple scattering to derive a compact basis set, consisting...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.