Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The article has been written as a part of Erasmus+ Project KLab4Kids[1]. Its main aim is to present the idea of STEM education to readers, to explain the interdisciplinary nature of STEM education as a “meta-discipline,” and to show the possibilities of implementing this type of curriculum/material in a preschool environment. The article consists of three parts. The theoretical part which aims to...
The research proposed in this paper will embrace the possibilities that eLearning tools can bring to Science education. A number of Virtual and Augmented Reality (VR and AR) devices are appearing on the market for research and development. The plan is to develop an Augmented Reality learning object, a software that will enable students to interact with learning resources and scenarios and allow them...
This study sets out to tackle some of the challenges that science teachers face in adapting to an Inquiry Based Learning (IBL) approach in their teaching. The purpose of this action research inquiry was to encourage teachers to take part in peer based online webinars in order to learn how to incorporate inquiry based learning (IBL) using narratives and etools in their teaching. The research emerged...
In keeping with the IEEE conference theme ‘Developments in the curricula and teaching methods appropriate for the future global technical challenges’ the purpose of our presentation is to show how we are promoting new development in the curricula and bringing new ideas into action. This paper sets out the context for the EU Seventh Framework ‘Pathway to Inquiry Based Science and Maths Education’ (IBSE)...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.