Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Recommendation systems have been widely used in social media. One of recommendation tasks in social media is to provide relevant messages for users. Although many models have been proposed, how to make accurate recommendation for new users with little historical information still remains a big challenge, which is called the cold start problem. In order to address this problem, many models have been...
When the stock market has become more and more competitive, the stock market prediction has been a hot research topic. Traditional methods are based on historical stock data, which ignore the latest market information. Later although financial news is proposed to access market information, there are some disadvantages for news to predict the stock market. Recently when the micro-blogging service has...
Relevance Feedback (RF) is an important technique to improve information retrieval and has emerged as one of the hottest topics for both the industry and academic researchers. The performance of RF depends on feedback information. As the volume of feedback information gradually increases, Explicit Relevance Feedback (ERF) is attractive. In this paper, we focus on the ERF in which Feedback information...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.