Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
More electrically powered aircraft reveals some significant advantages such as weight decrease, reduced maintenance requirements and increased reliability and passenger comfort. However, the power transformers as essential components in the future aircraft can be suffering from transient inrush currents which are several times of the rated value. Inrush current test is becoming an indispensable task...
More electrically powered aircraft reveals some significant advantages such as weight decrease, reduced maintenance requirements and increased reliability and passenger comfort. However, the development of the future more-electric aircraft (MEA) systems is a very challenging task. Model based approach provides significant improvement for total aircraft design process. A key factor of applying model...