Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Although there have been many AI chatbots in industry service, social media, and e‐commerce platforms, research on AI chatbots such as Replika, neglected the effects of human‐like traits on users' continuance using intention. This article aims to explore the main effects of human‐like traits (perceived warmth vs. perceived competence) of friendship AI chatbots (FAIC) on continuance using intention...
Improved understanding of the spatial patterns of desert soil resources and the role of dark septate endophytes (DSE) is required to measure plant growth in desert areas. Spatial dynamics of DSE and soil factors were investigated in Wuhai, Urad Back Banner and Alxa Left Banner, located in Inner Mongolia, China. Soil samples in the rhizosphere of Ammopiptanthus mongolicus were collected...
The purpose of this study is to investigate the relationship between the brand experience and the customer brand loyalty. On the basis of evaluation index system of the relevant theory of brand experience and brand loyalty, through the empirical research, drawn the conclusion that brand experience toward brand behavior loyalty with attitude loyalty than toward brand behavior loyalty without attitude...
This article analysis enterprise in different market of the same brand product satisfaction through cluster analysis; Enterprises that want to reduce the risks, in these markets and already occupied, when compared the success markets with customer satisfaction are to obtain comprehensive conclusion and form amount of concept. So, we had better to use the fuzzy clustering analysis method, in order...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.