Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Pokolenia Y, C, ale też baby boomers w znacznym stopniu stanowią fundament społeczeństwa nastawionego na wysoki poziom konsumpcjonizmu powiązanego z przeżywaniem doznań. Tym samym coraz szersze zastosowanie znajduje marketing doświadczeń wiązany niejednokrotnie z influence marketingiem i wpływem social mediów na proces kreowania emocjonalnych wrażeń. Celem artykułu jest identyfikacja roli marketingu...
Celem artykułu jest zaprezentowanie znaczenia właściwie skonstruowanej wiązki wartości dla klienta jako fundamentu budowania pozycji konkurencyjnej kin niszowych na konkurencyjnym rynku zdominowanym przez kulturę popularną. Biorąc pod uwagę, że „głównym produktem” kin każdego typu są pojedyncze projekcje lub maratony filmowe, kina niszowe muszą przede wszystkim koncentrować się na eksponowaniu swojej...
Celem opracowania jest zaprezentowanie najczęściej stosowanych narzędzi promocji internetowej w kontekście krytycznego ich osądu dokonanego z perspektywy klienta. W szczególności zwrócono uwagę na emocje, które towarzyszą odbiorcom przekazów reklamowych oraz ich oddziaływanie na dokonywane przez klienta decyzje zakupowe. Opracowanie oparto na analizie najnowszej literatury przedmiotu, raportach ICAN...
Intensywny rozwój handlu elektronicznego przyczynił się do rozwoju dystrybucji wielokanałowej. Na szczególna uwagę zasługuje połączenie handlu stacjonarnego z handlem internetowym (h - Commerce) . To hybrydowe rozwiązanie jest wykorzystywane głównie przez duże sieci handlowe. Celem artykułu jest wskazanie na logistyczne uwarunkowania funkcjonowania handlu hybrydowego uznając, że determinują one dokonywane...
Zarządzanie ludźmi stanowi oporny obszar wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Przyczyną tego stanu jest ciągle istniejący rynek pracodawcy, ale także niechęć menedżerów do zmian i ich ograniczona kreatywność. Celem opracowania jest wskazanie na innowacje w obszarze funkcji personalnej i wynikające stąd korzyści dla wprowadzających je firm. Szczególną uwagę zwrócono na koncepcję marketingu wewnętrznego...
Dropshipping jest logistycznym modelem prowadzenia sklepu internetowego bez konieczności posiadania magazynów, a polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Model ten oparty jest na outsourcingu usług logistycznych, a co za tym idzie partnerstwie na linii e-sklep- dostawca. Rosnąca popularność e-zakupów, złagodzenie barier handlowych i usprawnienie logistyki dla niewielkich, indywidualnych...
Coraz większa świadomość klientów wymusza na przedsiębiorstwach poszukiwanie nowych źródeł konkurowania. Tradycyjne środki oddziaływania tracą na znaczeniu. Dlatego tez zaczęto zwracać uwagę na logistyczną obsługę klienta, traktując ją jako obszar do podnoszenia zadowolenia nabywców poprzez zwiększenie dostępności produktów, dogodny czas dostaw, serwis posprzedażny itp. Celem opracowania jest przedstawienie...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.