The Infona portal uses cookies, i.e. strings of text saved by a browser on the user's device. The portal can access those files and use them to remember the user's data, such as their chosen settings (screen view, interface language, etc.), or their login data. By using the Infona portal the user accepts automatic saving and using this information for portal operation purposes. More information on the subject can be found in the Privacy Policy and Terms of Service. By closing this window the user confirms that they have read the information on cookie usage, and they accept the privacy policy and the way cookies are used by the portal. You can change the cookie settings in your browser.
Pokolenia Y, C, ale też baby boomers w znacznym stopniu stanowią fundament społeczeństwa nastawionego na wysoki poziom konsumpcjonizmu powiązanego z przeżywaniem doznań. Tym samym coraz szersze zastosowanie znajduje marketing doświadczeń wiązany niejednokrotnie z influence marketingiem i wpływem social mediów na proces kreowania emocjonalnych wrażeń. Celem artykułu jest identyfikacja roli marketingu...
Celem artykułu jest zaprezentowanie znaczenia właściwie skonstruowanej wiązki wartości dla klienta jako fundamentu budowania pozycji konkurencyjnej kin niszowych na konkurencyjnym rynku zdominowanym przez kulturę popularną. Biorąc pod uwagę, że „głównym produktem” kin każdego typu są pojedyncze projekcje lub maratony filmowe, kina niszowe muszą przede wszystkim koncentrować się na eksponowaniu swojej...
Celem opracowania jest zaprezentowanie najczęściej stosowanych narzędzi promocji internetowej w kontekście krytycznego ich osądu dokonanego z perspektywy klienta. W szczególności zwrócono uwagę na emocje, które towarzyszą odbiorcom przekazów reklamowych oraz ich oddziaływanie na dokonywane przez klienta decyzje zakupowe. Opracowanie oparto na analizie najnowszej literatury przedmiotu, raportach ICAN...
Intensywny rozwój handlu elektronicznego przyczynił się do rozwoju dystrybucji wielokanałowej. Na szczególna uwagę zasługuje połączenie handlu stacjonarnego z handlem internetowym (h - Commerce) . To hybrydowe rozwiązanie jest wykorzystywane głównie przez duże sieci handlowe. Celem artykułu jest wskazanie na logistyczne uwarunkowania funkcjonowania handlu hybrydowego uznając, że determinują one dokonywane...
Zarządzanie ludźmi stanowi oporny obszar wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Przyczyną tego stanu jest ciągle istniejący rynek pracodawcy, ale także niechęć menedżerów do zmian i ich ograniczona kreatywność. Celem opracowania jest wskazanie na innowacje w obszarze funkcji personalnej i wynikające stąd korzyści dla wprowadzających je firm. Szczególną uwagę zwrócono na koncepcję marketingu wewnętrznego...
Dropshipping jest logistycznym modelem prowadzenia sklepu internetowego bez konieczności posiadania magazynów, a polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Model ten oparty jest na outsourcingu usług logistycznych, a co za tym idzie partnerstwie na linii e-sklep- dostawca. Rosnąca popularność e-zakupów, złagodzenie barier handlowych i usprawnienie logistyki dla niewielkich, indywidualnych...
Coraz większa świadomość klientów wymusza na przedsiębiorstwach poszukiwanie nowych źródeł konkurowania. Tradycyjne środki oddziaływania tracą na znaczeniu. Dlatego tez zaczęto zwracać uwagę na logistyczną obsługę klienta, traktując ją jako obszar do podnoszenia zadowolenia nabywców poprzez zwiększenie dostępności produktów, dogodny czas dostaw, serwis posprzedażny itp. Celem opracowania jest przedstawienie...
Set the date range to filter the displayed results. You can set a starting date, ending date or both. You can enter the dates manually or choose them from the calendar.