Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
We use a paradox approach (Mick & Fournier) to explore how consumers use and experience their smartphones. To do so, we use a mixed method approach where we interviewed 28 participants across seven focus groups to learn more about when and how they used their smartphones. Participants reported many tensions with regard to their smartphone use, from which we derived one overarching paradox and...
The consumption of experiences (as opposed to products) has seen an increasing amount of research attention in recent years. A key aspect of the experiential consumption journey is how the experience is consumed. For instance, people almost invariably take pictures during highly enjoyable experiences such as vacations or important family events. Although past research has suggested that taking pictures...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.