Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Education professionals are always searching for new ways of promoting learning, either by modifying the pedagogical project of courses or by the adoption of new learning strategies. In particular, this paper presents the results of an effort in order to bridge the knowledge acquired by students within classroom in face-to-face classes with technical skills required in real life situations. The contribution...
This study examined the relationship between mood and rating of perceived exertion (RPE) during a simulated multiple-lap time trial (MLTT). Nineteen male cyclists performed a MLTT consisting of four 9.9 km laps, each lap with a gradient ranging from 0 to 10 %. Mood as measured by the Profile of Mood States Questionnaire (POMS) and perceived exertion as measured by the Borg CR100 scale (RPE) were obtained...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.