The Infona portal uses cookies, i.e. strings of text saved by a browser on the user's device. The portal can access those files and use them to remember the user's data, such as their chosen settings (screen view, interface language, etc.), or their login data. By using the Infona portal the user accepts automatic saving and using this information for portal operation purposes. More information on the subject can be found in the Privacy Policy and Terms of Service. By closing this window the user confirms that they have read the information on cookie usage, and they accept the privacy policy and the way cookies are used by the portal. You can change the cookie settings in your browser.
Od kilkunastu lat obserwuje się dynamiczny rozwój branży e-commerce. W okresie od 2021 do 2027 wartość tego rynku wyniesie 187 miliardy złotych. Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce, zmuszając wiele sklepów do rozszerzenia swojej obecności w sieci. Sprzedaż w okresie tzw. lockdownu przeniosła się do Internetu. Zmiana kanałów sprzedaży wymusiła zmianę instrumentarium promocyjnego przekształcając...
Niniejszy artykuł poświęcony został rozpoznaniu wpływu pandemii na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Autorki przedstawiły skutki gospodarcze pandemii i pakiet działań oferowanych przedsiębiorcom przez polski rząd, a głównie podjęły próbę analizy skutków pandemii wśród przedsiębiorstw działających w subregionie sądeckim. W tym celu przeprowadzono badania ankietowe wśród przedsiębiorców na terenie subregionu...
Niniejszy artykuł poświęcony został możliwości wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego. Autorki podjęły próbę analizy wpływu zmiany osoby na stanowisku lidera (wójt, burmistrz czy prezydent miasta) na satysfakcję mieszkańców. W badaniach wykorzystano model regresji logistycznej.
Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji marketingu relacji w kontekście zarządzania miastem. Autorka wskazuje na szczególną rolę kształtowania długoterminowych relacji władz z poszczególnymi grupami interesariuszy w tworzeniu przewagi konkurencyjnej współczesnych miast. Przedstawione rozważania prowadzą do wniosku, że zastosowanie narzędzi marketingu relacji w zarządzaniu miastem, mające na celu...
Marka jest jednym z kluczowych pojęć marketingu, to właśnie na niej skupiają się działania wielu przedsiębiorstw, to ona jest wskaźnikiem ich siły lub słabości oraz miernikiem sukcesu rynkowego lub porażki. To właśnie na marce skupiona jest obecnie szczególna uwaga firm i przedsiębiorstw. Marka należy do najistotniejszych czynników branych pod uwagę przy zakupie produktów codziennego użytku. Wniosek...
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podejścia systemowego do zarządzania w firmie rodzinnej jako czynnika ułatwiającego zarządzanie tak specyficzną organizacją, w której poza zależnościami biznesowymi występują również więzi i relacje międzyludzkie o charakterze rodzinnym oraz wynikające z nich emocje. W związku z powyższym zdefiniowano pojęcie organizacji i istoty zarządzania w niej,...
W pracy przeprowadzono analizę roli marketingu w stabilizacji rynkowej przedsiębiorstw rolniczych rozumianych jako grupy producenckie. W oparciu o zrealizowaną analizę opisową, analizę SWOT oraz zastosowanie reguły 4P poddano weryfikacji funkcjonalność grupy producenckiej ARGO-FERMA. Uzyskane wyniki pozwalają wnioskować, iż dotychczas wykorzystywane narzędzia marketingowe były skuteczne i trafnie...
W pracy scharakteryzowano sformalizowane formy przedsiębiorczości rolniczej jakimi są grupy producenckie. Zrzeszanie się producentów rolnych daje im możliwość wzmocnienia potencjału produkcyjnego, a tym samym ugruntowania swojej pozycji na lokalnych, krajowych oraz zagranicznych rynkach zbytu. Tworzenie grup producenckich wspomagane jest subwencjami unijnymi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich...
Set the date range to filter the displayed results. You can set a starting date, ending date or both. You can enter the dates manually or choose them from the calendar.