Search results for: Jerzy Baruk
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2022 > 43 > 1 > 25-52
Marketing i Rynek > 2022 > 5 > 10-23
Marketing i Rynek > 2021 > 3 > 14-27
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2020 > 4(38) > 21-48
Marketing i Rynek > 2020 > 5 > 3-14
Marketing i Rynek > 2020 > 2 > 3-13
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2019 > 3(33) > 1-26
Wiadomości Statystyczne. The Polish Statistician > 2018 > 9 > 71-89
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie > 2018 > 46 > 1 > 87-98
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2018 > 2(28) > 43-66
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2018 > 3(29) > 83-110
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2017 > 2(24) > 15-40
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2017 > 4(26) > 55-80
Wiadomości Statystyczne. The Polish Statistician > 2016 > 8 > 64-78
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2016 > 2(20) > 57-78
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2016 > 3(21) > 79-104
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2015 > 3(17) > 121-145
Wiadomości Statystyczne. The Polish Statistician > 2015 > 6 > 83-95