Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Multi-Agent Systems (MASs) have received much attention in recent years because of their advantages on modeling complex distributed systems, such Digital Ecosystems (DESs). Many existing modeling languages that support the design of such systems are based on ontologies to assist the representation of agents knowledge. However, in the context of DESs, there is still a need for more general conceptual...
Currently multimedia contents dominate the information exchanged in Internet, particularly through social networks. Each actor on the Internet becomes producer and consumer of contents. Nevertheless, social network and other traditional collaborative environments present limitations regarding content selection, categorization, aggregation, linking and interoperability, and usage control and privacy...
Multi-Agent Systems (MASs) have received muchattention in recent years because of their advantages on modelingcomplex distributed systems. Current modeling languages andmethodologies that support the construction of such systemsrequire the use of different tools to complete their design, development, and deployment. However, the development of MASsremains a complicated task, which demands time and...
Nowadays, most of the information exchanged in Internet (particularly through social networks) is in the form of multimedia data. Each actor in Internet (individuals, enterprises, territorial communities, etc.) becomes producer and consumer of contents. Development and increasing demand for multimedia data offer producers/consumers more choices and opportunities for sharing in collaborative environments...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.