Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Profiling Web users is a fundamental issue for Web mining and social network analysis. Its basic tasks include extracting basic information, mining user preferences, and inferring user demographics (Tang et al. in ACM Trans Knowl Discov Data 5(1):2:1–2:44, 2010). Although methodologies for handling the three tasks are different, they all usually contain two stages: first identify relevant pages (data)...
The study of Web user profiling can be traced back to 30 years ago, with the goal of extracting “semantic”-based user profile attributes from the unstructured Web. Despite slight differences, the general method is to first identify relevant pages of a specific user and then use machine learning models (e.g., CRFs) to extract the profile attributes from the page. However, with the rapid growth of the...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.