Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
In several sorts of games, such as Connect6, Renju, or Go-moku, etc., when sequences of consecutive forced moves appeared, TSS (Threat Space Search) could be adopted to find one of such sequences if existed. TSS is inspired from the process of chess master's pondering on that condition. In some ways, sequences of forced moves are so popular that we can use it to deal with a family of games effectively,...
This paper designs an elegant model in k-in-a-row games Connect6 as an example. In this model, domain knowledge is involved in the special pattern called Connection. A Connection covers several consecutive intersections of a line on the board, and is also the basic element of the data structure sketching the blueprint of the model. Based on Connection, we can show how to construct a complete database...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.