Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Technological innovation network plays a critical part in the innovation activities. This study aims at investigating the impacts of core enterprise leadership pattern on network governance outcome and their relationships. This study reviews and reflects on research argument in leadership style and governance performance. This study conducts an empirical analysis of their relationships by resorting...
To disclose the effects of separation of ultimate controlling rights and cash flow rights on debt financing cost, this paper examines empirically how ultimate controlling shareholder influences cost of debt, based on a balanced panel (4880 observations in total) composed of 976 non-financial companies listed in Shenzhen and Shanghai stock exchange during 2006 ∼ 2010 and applied random effect model...
The dependence of node on knowledge resource in technological innovation network is the basis of knowledge power, and also the prerequisite and guarantee for the the success of enterprise cooperation innovation. In this study, reference on social network theory and management theory, use optimal scaling regression to investigate the relation on enterprise network position, enterprise capabilities...
Customer churn analysis and prediction play an important role in customer relationship management and improve benefit of enterprise. According to the bank's customer churn data which is large scale and imbalance, this paper presented a support vector machine model to predict customer churn. The method was compared with artificial neural network, decision tree, logistic regression and naive Bayesian...
The knowledge-space of the network is constructed in this paper whose dimension is depicted by the innovative product as vertex of the space. The techno-innovation process is taken as a translation from n-dimensional space to one-dimensional space firstly. And then, from the microscopic perspective and macroscopic perspective, the evolution of the knowledge base in the process is studied respectively...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.